2007/11/05

Tack!

Först och främst vill jag tacka för en jättetrevlig jubileumskväll! Det planeras redan för en ny mingelkväll efter jul.

Vi fyller på med produkter hela tiden. Tyvärr är det mycket som är på restorder. Jag är jätteledsen för det. Diskmedelspumpen och tvålpumpen från Cult väntade jag in V.44, men har fått reda på att de inte kommer förrän V.46...
Jag har fått flera förfrågningar på hjärtformade adventsljusstakar från Westergaard & Kovacs, som ses i Amelia Jul. Denna tillverkare har leverantörsstopp, så det är hopplöst att beställa hem. Jag har som tur var hittat en annan leverantör som tillverkar liknande stakar, så dessa finns i butiken om två veckor ungefär! Nytt för idag är julsaker från Serholt och fina kuddfodral från Marimekko i mönstret Lumimarja.

Inga kommentarer: